ammattitason ihonhoitoa vuodesta 1986

Olemme ammattilaistason ihonhoitomerkki ja luomme tuotteita ja palveluita, joilla saadaan aikaan todellisia tuloksia. Missiomme on aina ollut sama: luoda innovatiivisia tuotteita, jotka aktiivisesti parantavat ihon terveyttä. Dermalogica on yksi luotetuimmista, käytetyimmistä ja suositelluimmista ihonhoitomerkeistä ympäri maailmaa.

Jane Wurwand Dermalogican perustaja

dermalogican perustaja jane wurwand


Jane Wurwand on Dermalogican ja The International Dermal Instituten jatkokoulutuskeskusten perustaja ja päävisionääri. Hän on yksi tunnetuimmista ja arvostetuimmista auktoriteeteista ammatillisessa ihonhoidossa. Hänen johdollaan Dermalogica on kasvanut johtavaksi ammattimaiseksi ihonhoitotuotemerkiksi, jota käyttää yli 100 000 ihoterapeuttia yli 100 maassa ympäri maailmaa.


Dermalogica-ihoterapeutti Dermalogica Expert -todistuksen kanssa

juuret koulutuksessa


Tuotevalikoimamme syntyi halusta tarjota ihonhoidon ammattilaisille luokkansa parhaat ihonhoitotuotteet. Tarjoamme taitopohjaista koulutusta maailmanlaajuiselle ihoterapeuttiyhteisölle, jolla on yksi yhteinen tavoite: varmistaa terve iho kaikille. Dermalogica on ihonhoitoalan ammattilaisten ykkösvalinta maailmanlaajuisesti.


Dermalogica-ihonhoitotuotteita

yksilöllistä ihonhoitoa


Luomme yksilöllisesti räätälöityjä ihonhoitosuosituksia ja -palveluita, koska tiedämme, ettei kahta samanlaista ihoa ole. Tuotteemme toimivat parhaiten, kun ihoterapeutti suosittelee niitä ainutlaatuiselle ihollesi. Olipa elämäntapasi, taustasi tai ympäristösi mikä tahansa, voit olla varma, että Dermalogica toimii sinulle.


Dermalogica-ihoterapeutti tekee Face mapping- ihoanalyysiä

ihmisen kosketus


Uskomme inhimillisen kosketuksen voimaan, joka säteilee käsiemme, äänemme ja aikomuksemme kautta. Näin saamme yhteyden ihmisiin ja muodostamme ainutlaatuisen, kestävän siteen.


sitoutumisemme kestävyyteen


Tuotteemme on sertifioitu eläinkokeettomiksi, gluteenittomiksi ja vegaanisiksi. Olemme olleet puhtaita vuodesta 1986. Tuotteemme eivät sisällä keinotekoisia värejä tai tuoksuja, mineraaliöljyä, lanoliinia, S.D. alkoholia, parabeeneja tai mikromuoveja. Kaikki käyttämämme paperit ja pahvit ovat FSC -sertifioituja.


vastuullisuus

Joka päivä tekemämme valinnat ovat suoraan yhteydessä planeettamme terveyteen. Maailmanlaajuisena tuotemerkkinä olemme hyvin tietoisia siitä, miten toimintamme voi vaikuttaa ympäristöön, joten olemme sitoutuneet uuteen kunnianhimoiseen Healthy Skin, Healthy Planet -aloitteeseen.

kierrätettävät puhdistukset


Monissa pumppupulloissa käytetään metallijousta, mikä vaikeuttaa niiden kierrätettävyyttä. Uudet pumppumme koostuvat muovisesta jousesta, joka pullojen tapaan on valmistettu 50% kierrätetystä muovista. Tämä parantaa pakkausten kierrätettävyyttä sekä vähentää uusiutumattoman luonnonvaran tarvetta.⁠ 



kestävä annostelumekanismi


Breakout Clearing Booster sisältää yli 75 % kierrätysmuovia, ja pakkaus on kokonaan kierrätettävä.


ilmaton tuubipakkaus


Markkinoiden ensimmäinen yhdestä materiaalista valmistettu, ilmaton tuubipakkaus täydentää PoreScreen SPF40 -aurinkovoidettamme ja PowerBright Dark Spot Peel -kuorintavoidettamme.


kestävät raaka-aineet


Kosmetiikassa laajasti käytetty raaka-aine butyleeniglykoli on normaalisti valmistettu öljystä. Me Dermalogicalla käytämme uudenlaista, kasvipohjaista butyleeniglykolia 77 tuotteessa, jolloin ilmaston lämpenemispotentiaali on 50 % pienempi ja uusiutumatonta energiaa käytetään 46 % vähemmän kuin öljypohjaisessa tuotantoprosessissa.


vuoteen 2025 mennessä


dermalogica saavuttaa tai ylittää seuraavat kestävän kehityksen tavoitteet:

90 % ainesosistamme on hankittu kestävästi*

100 % tuubeistamme, pulloistamme ja laatikoistamme suunnitellaan uudelleenkäytettäväksi, kierrätettäväksi ja/tai kompostoitavaksi

Suurin osa pakkauksissamme olevasta muovista on peräisin kierrätetystä materiaalista tai kasvipohjaisesta materiaalista**

Teemme yhteistyötä ensisijaisesti toimittajien kanssa, jotka valvovat ja hallitsevat hiilijalanjälkeään***

Myös Clear Start -alabrändimme saavuttaa tai ylittää nämä Healthy Skin, Healthy Planet -tavoitteet vuoteen 2025 mennessä.



eläinkokeeton + vegaaninen


PETA (People for the Ethical Treatment of Animals) ja Leaping Bunny ovat tunnustaneet meidät eläinkokeettomaksi. Kaikki tuotteemme on sertifioitu vegaanisiksi.


ei keinotekoisia värejä tai hajusteita


Olemme olleet puhtaita vuodesta 1986. Tuotteissamme ei ole keinotekoisia väri- ja tuoksuaineita, mineraaliöljyä, lanoliinia, S.D. alkoholia, parabeeneja tai mikromuoveja.


FSC- ja SFI-sertifioitu


Kaikki kartonkipakkauksemme ovat FSC-sertifioituja kestävän metsätalouden kannalta. Lisäksi kaikki tavarantoimittajat ovat SFI (Sustainable Forestry Initiative) -sertifioituja. SFI Inc. on riippumaton, voittoa tavoittelematon hyväntekeväisyysjärjestö, joka on omistautunut edistämään kestävää metsänhoitoa Pohjois-Amerikassa ja tukemaan vastuullisia hankintoja maailmanlaajuisesti.


valmistettu kaliforniassa


Kaikki tuotteemme valmistetaan Kaliforniassa, jossa on maailman vahvimpia ympäristö- ja kuluttajansuojavaatimuksia.


* 90 prosenttia ainesosistamme massan mukaan laskettuna määritellään kestäviksi sertifioinnin ja/tai muiden tukevien tietojen perusteella. Niiden ainesosien osalta, joilla ei ole olemassa sertifiointikäytäntöjä, etsimme toissijaisia asiakirjoja, jotka todistavat kestävyyden.
** Vähintään 51 % pakkausmuovista on peräisin kierrätysmuovista tai kasvipohjaisista materiaaleista.
*** Kaikkia yhteistyökumppaneita ja myyjiä pyydetään toimittamaan todisteet hiilijalanjäljen hallintakäytännöistään.